wtorek, 29 maja 2012

Dalsze zaklinanie

EID jest numerem identyfikacyjnym efektu zaklęcia w kodzie gry.
EID Zaklinane Przedmioty Nazwa Efekt Max. Moc Zaklęcia Kolejne Poziomy Dodatkowy Opis

Zaklęcia Zbroi

0 Grid Żelazny hełm.png Grid Żelazny napierśnik.png Grid Żelazne nogawice.png Grid Żelazne buty.png Protection (Ochrona)*
Zmniejsza obrażenia. IV Zbroja z tym zaklęciem nie może jednocześnie uzyskać innego typu ochrony.
1 Grid Żelazny hełm.png Grid Żelazny napierśnik.png Grid Żelazne nogawice.png Grid Żelazne buty.png Fire Protection (Ognioodporność)*
Ochrona przed Ogniem IV Zbroja z tym zaklęciem nie może jednocześnie uzyskać innego typu ochrony.
2 Grid Żelazne buty.png Feather Falling (Powolne Opadanie)*
Zmniejsza obrażenia od upadku. IV +1 do redukcji obrażeń od upadku (połowa serca)
3 Grid Żelazny hełm.png Grid Żelazny napierśnik.png Grid Żelazne nogawice.png Grid Żelazne buty.png Blast Protection (Ochrona od Wybuchów)*
Chroni przed eksplozjami. IV Zbroja z tym zaklęciem nie może jednocześnie uzyskać innego typu ochrony.
4 Grid Żelazny hełm.png Grid Żelazny napierśnik.png Grid Żelazne nogawice.png Grid Żelazne buty.png Projectile Protection(Ochrona Balistyczna)* Ochrona przed strzałami. IV Zbroja z tym zaklęciem nie może jednocześnie uzyskać innego typu ochrony.
5 Grid Żelazny hełm.png Respiration (Respiracja)*
Zmniejsza utratę zdrowia przy długim nurkowaniu. III Czas możliwego przebywania pod wodą +15 sekund; czas pomiędzy obrażeniami +1 sekunda
6 Grid Żelazny hełm.png Aqua Affinity (Wodne Przyciąganie)*
Przyspiesza wydobywanie pod wodą. I

Zaklęcia Broni

16 Grid Żelazny miecz.png Sharpness (Ostrość)*
Dodatkowe obrażenia V Dodatkowe 1.5 serca obrażeń na poziom. Dodatkowe obrażenia są losowe przy każdym uderzeniu, jednak przynajmniej 0.5 serca. Miecz z tym zaklęciem nie może uzyskać dodatkowo Smite i Bane of Arthropods.
17 Grid Żelazny miecz.png Smite (Cios)*
Dodatkowe obrażenia na Zombie, Zombie Pigmeny oraz Szkielety. V Dodatkowe 2 serca obrażeń na poziom. Dodatkowe obrażenia są losowe przy każdym uderzeniu, jednak przynajmniej 0.5 serca. Miecz z tym zaklęciem nie może uzyskać dodatkowo Sharpness i Bane of Arthropods.
18 Grid Żelazny miecz.png Bane of Arthropods (Zmora Stawonogów)*
Dodatkowe obrażenia zadawane Pająkom, Pająkom Jaskiniowym oraz rybikom cukrowym. V Dodatkowe 2 serca obrażeń na poziom. Dodatkowe obrażenia są losowe przy każdym uderzeniu, jednak przynajmniej 0.5 serca. Miecz z tym zaklęciem nie może uzyskać dodatkowo Sharpness i Smite.
19 Grid Żelazny miecz.png Knockback (Odrzut)*
Premia do odrzutu. II Nie łączy się z dodatkowym odrzutem przy ataku w trakcie biegu.
20 Grid Żelazny miecz.png Fire Aspect (Ognisty Aspekt)*
Moby stają w ogniu. II 0.5 serca dodatkowych obrażeń na sekundę. Mięso zostanie upieczone jeżeli mob zostanie zabity w wyniku ognistych obrażeń. Średnio użyteczne gdyż wszystkie Moby z Netheru są odporne na ogień i lawę.
21 Grid Żelazny miecz.png Looting (Grabież)*
Z mobów wypada więcej przedmiotów. III +1 do maksymalnej ilości.
48 Grid Łuk.png Power (Moc)*
Dodatkowe obrażenia. V Mnożymy podstawowe obrażenia razy 1.5 przy Power I, 1.75 II Power, 2.0 III Power, 2.25 IV Power, 2.5 V Power.
49 Grid Łuk.png Punch (Uderzenie)*
Efekt odrzutu na moby. II Moby są odrzucane dalej niż zwykle.
50 Grid Łuk.png Flame (Płomień)*
Strzały i moby stają w płomieniach. I
51 Grid Łuk.png Infinity (Nieskończoność)*
Daje nieskończoną ilość strzał z pojedynczą strzałą w plecaku. I Może to być szczególnie użyteczne przeciwko Smokowi Kresu. Strzały uzyskane dzięki temu zaklęciu nie mogą zostać odzyskane, podobnie jak w przypadku strzał Szkieletów.

Zaklęcia Narzędzi

32 Grid Żelazny kilof.png Grid Żelazna łopata.png Grid Żelazny topór.png Efficiency (Wydajność)*
Szybsze pozyskiwanie zasobów. V +10% prędkość wydobycia Większość bloków pęka od razu na IV i/lub V poziomie.
33 Grid Żelazny kilof.png Grid Żelazna łopata.png Grid Żelazny topór.png Silk Touch (Jedwabny dotyk)*
Gracz uzyskuje blok który wydobywa, czyli np. gdy wydobywa kamień to uzyska kamień, nie jak normalnie bruk. I Nie działa na Monster Spawner, Lód oraz Szkło. Działa na kamień, grzybnię, schodki, wielkie grzyby oraz wszystkie rudy.
34 Grid Żelazny kilof.png Grid Żelazna łopata.png Grid Żelazny topór.png Unbreaking (Niełamliwość)*
Zwiększa żywotność przedmiotu. III
 
 


35 Grid Żelazny kilof.png Grid Żelazna łopata.png Grid Żelazny topór.png Fortune (Fortuna)*
Może zwiększyć ilość wypadających przedmiotów z Bloków. III I: 30% * 2 (30% więcej)
II: 25% * 2, 25% * 3 (75% więcej)
III: 20% * 2, 20% * 3, 20% * 4 (120% więcej)


Informacje z Minecraft Wiki Polska







Działa na Węgiel, Diament, Czerwony kamień, Lazuryt oraz Brodawke. Przy użyciu na Zboże zwiększona liczba dotyczy tylko nasion. Od poziomu III szansa na wypadnięcie Krzemienia ze Żwiru wynosi 100%.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz