EID
|
Zaklinane Przedmioty
|
Nazwa
|
Efekt
|
Max. Moc Zaklęcia
|
Kolejne Poziomy
|
Dodatkowy Opis
|
Zaklęcia Zbroi
|
0
|
|
Protection
(Ochrona)*
|
Zmniejsza obrażenia.
|
IV
|
|
Zbroja z tym zaklęciem nie może jednocześnie uzyskać innego typu ochrony.
|
1
|
|
Fire Protection
(Ognioodporność)*
|
Ochrona przed Ogniem
|
IV
|
|
Zbroja z tym zaklęciem nie może jednocześnie uzyskać innego typu ochrony.
|
2
|
|
Feather Falling
(Powolne Opadanie)*
|
Zmniejsza obrażenia od upadku.
|
IV
|
+1 do redukcji obrażeń od upadku (połowa serca)
|
|
3
|
|
Blast Protection
(Ochrona od Wybuchów)*
|
Chroni przed eksplozjami.
|
IV
|
|
Zbroja z tym zaklęciem nie może jednocześnie uzyskać innego typu ochrony.
|
4
|
|
Projectile Protection(Ochrona Balistyczna)*
|
Ochrona przed strzałami.
|
IV
|
|
Zbroja z tym zaklęciem nie może jednocześnie uzyskać innego typu ochrony.
|
5
|
|
Respiration
(Respiracja)*
|
Zmniejsza utratę zdrowia przy długim nurkowaniu.
|
III
|
Czas możliwego przebywania pod wodą +15 sekund; czas pomiędzy obrażeniami +1 sekunda
|
|
6
|
|
Aqua Affinity
(Wodne Przyciąganie)*
|
Przyspiesza wydobywanie pod wodą.
|
I
|
|
|
Zaklęcia Broni
|
16
|
|
Sharpness
(Ostrość)*
|
Dodatkowe obrażenia
|
V
|
Dodatkowe 1.5 serca obrażeń na poziom.
|
Dodatkowe obrażenia są losowe przy każdym uderzeniu, jednak
przynajmniej 0.5 serca. Miecz z tym zaklęciem nie może uzyskać dodatkowo
Smite i Bane of Arthropods.
|
17
|
|
Smite
(Cios)*
|
Dodatkowe obrażenia na Zombie, Zombie Pigmeny oraz Szkielety.
|
V
|
Dodatkowe 2 serca obrażeń na poziom.
|
Dodatkowe obrażenia są losowe przy każdym uderzeniu, jednak
przynajmniej 0.5 serca. Miecz z tym zaklęciem nie może uzyskać dodatkowo
Sharpness i Bane of Arthropods.
|
18
|
|
Bane of Arthropods
(Zmora Stawonogów)*
|
Dodatkowe obrażenia zadawane Pająkom, Pająkom Jaskiniowym oraz rybikom cukrowym.
|
V
|
Dodatkowe 2 serca obrażeń na poziom.
|
Dodatkowe obrażenia są losowe przy każdym uderzeniu, jednak
przynajmniej 0.5 serca. Miecz z tym zaklęciem nie może uzyskać dodatkowo
Sharpness i Smite.
|
19
|
|
Knockback
(Odrzut)*
|
Premia do odrzutu.
|
II
|
|
Nie łączy się z dodatkowym odrzutem przy ataku w trakcie biegu.
|
20
|
|
Fire Aspect
(Ognisty Aspekt)*
|
Moby stają w ogniu.
|
II
|
0.5 serca dodatkowych obrażeń na sekundę.
|
Mięso zostanie upieczone jeżeli mob zostanie zabity w wyniku ognistych obrażeń. Średnio użyteczne gdyż wszystkie Moby z Netheru są odporne na ogień i lawę.
|
21
|
|
Looting
(Grabież)*
|
Z mobów wypada więcej przedmiotów.
|
III
|
+1 do maksymalnej ilości.
|
|
48
|
|
Power
(Moc)*
|
Dodatkowe obrażenia.
|
V
|
|
Mnożymy podstawowe obrażenia razy 1.5 przy Power I, 1.75 II Power, 2.0 III Power, 2.25 IV Power, 2.5 V Power.
|
49
|
|
Punch
(Uderzenie)*
|
Efekt odrzutu na moby.
|
II
|
Moby są odrzucane dalej niż zwykle.
|
|
50
|
|
Flame
(Płomień)*
|
Strzały i moby stają w płomieniach.
|
I
|
|
|
51
|
|
Infinity
(Nieskończoność)*
|
Daje nieskończoną ilość strzał z pojedynczą strzałą w plecaku.
|
I
|
|
Może to być szczególnie użyteczne przeciwko Smokowi Kresu. Strzały uzyskane dzięki temu zaklęciu nie mogą zostać odzyskane, podobnie jak w przypadku strzał Szkieletów.
|
Zaklęcia Narzędzi
|
32
|
|
Efficiency
(Wydajność)*
|
Szybsze pozyskiwanie zasobów.
|
V
|
+10% prędkość wydobycia
|
Większość bloków pęka od razu na IV i/lub V poziomie.
|
33
|
|
Silk Touch
(Jedwabny dotyk)*
|
Gracz uzyskuje blok który wydobywa, czyli np. gdy wydobywa kamień to uzyska kamień, nie jak normalnie bruk.
|
I
|
|
Nie działa na Monster Spawner, Lód oraz Szkło. Działa na kamień, grzybnię, schodki, wielkie grzyby oraz wszystkie rudy.
|
34
|
|
Unbreaking
(Niełamliwość)*
|
Zwiększa żywotność przedmiotu.
|
III
|
|
|
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz